Klantenservice

Hoge Ramen
Grote Overstraat 46-48-50
7411 JD Deventer

+31 570-611438
info@hoge-ramen.nl

1 Algemeen
1.1 Komen de kleuren van de producten uit de webshop altijd overeen met de geleverde producten?

Elke computer/tablet/telefoon heeft zijn eigen kleurinstellingen. Daardoor kan het zijn dat de kleuren op de foto net wat verschillen van de kleuren van het product. Wij doen ons best om een zo duidelijk mogelijk beeld te geven van onze producten. Mocht je hierover vragen hebben, dan kan je altijd contact met ons opnemen.

1.2 Heb ik garantie op mijn bestelling?

Op al onze producten geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product moet doen wat je er redelijkerwijs van mag verwachten. Dus: puzzelstukjes moeten in elkaar passen en met een gieter moet je de bloemen water kunnen geven.  Is er iets mis met een product, neem dan contact met ons op via info@hoge-ramen.nl of (als de winkel open is) telefonisch via +31 (0)570 611438. We overleggen dan met jou hoe we het probleem zo goed en snel mogelijk op kunnen lossen. 

1.3 Hoe staat het met de privacy van mijn gegevens?

Wij maken gebruik van een beveiligde SSL-verbinding. Dit betekent dat jouw gegevens niet onderschept kunnen worden door derden.

Wil je meer weten over hoe we met jouw gegevens omgaan? Bekijk onze Privacy Policy

2 Bestellen
2.1 Hoe plaats ik een bestelling?

Zie 'Bestellen' voor een uitgebreide uitleg. 

2.2 Kan ik hulp krijgen bij het plaatsen van mijn bestelling?

Lukt het niet om een bestelling te plaatsen of twijfel je over een aankoop? Je kunt ons als de winkel open is bereiken op +31 (0)570 611438. Is de winkel gesloten of stuur je liever een mailtje? Dat kan naar info@hoge-ramen.nl. 
We helpen je graag en vinden het geen moeite om extra productinformatie te geven.

2.3 Kan ik de producten ergens bekijken?

Ja, wij hebben naast de webshop ook een stenen winkel. Tijdens openingstijden ben je natuurlijk van harte welkom om de producten in het echt te komen bekijken.

2.4 Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Om het voor de klant, en onszelf, overzichtelijk te houden, hanteren wij twee bedragen voor de verzendkosten. 
Brievenbuspakje: €3,50
Pakketpost: €5,95

Komt je bestelling boven de €50? Dan betalen wij de verzendkosten. 

2.5 Wat als een product niet op voorraad is?

Het kan zijn dat een product tijdelijk niet leverbaar is. In dat geval kan je het beste telefonisch contact met ons opnemen op +31 (0)570 611438 (als de winkel open is) of info@hoge-ramen.nl. Wij laten je dan weten wanneer jouw artikel weer leverbaar is. 

3 Betalen
3.1 Hoe kan ik betalen?

Via iDEAL, vooraf overmaken of bij het afhalen van jouw producten. Bij vooraf overmaken versturen wij de bestelling zodra het geld op onze rekening staat. 

Belgische klanten kunnen betalen via Bancontant of vooraf overmaken. 

3.2 Waarom zie ik 'Mollie' als ik betaal via iDEAL?

Mollie verzorgt voor ons de iDEAL en Bancontant betalingen.

4 Verzending
4.1 Wie bezorgd mijn pakketje?

Bij Hoge Ramen vinden we het belangrijk dat onze pakketjes op een duurzame manier worden bezorgd. Daarom verzenden wij onze pakketjes via Fietskoeriers.nl. Fietskoeriers.nl is de duurzaamste en meest klantvriendelijke pakketbezorger van Nederland. Alle pakketjes in de stad worden bezorgd door professionele fietskoeriers. De pakketjes buiten de stad worden meegegev en aan Redjepakketje. Zij leveren CO2-neutraal. Redjepakketje is goed in de lange afstanden en de fietskoeriers zijn perfect voor de steden. Een mooie combinatie waardoor wij met recht mogen zeggen dat onze pakketjes bezorgd worden op de meest duurzame manier.

Meer weten? Kijk op www.fietskoeriers.nl

4.2 Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer je een bestelling plaatst op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag voor 15.00 uur streven wij ernaar om het pakketje de volgende dag bij je te laten bezorgen. 

Bestellingen die op zaterdag of zondag geplaatst worden, worden op dinsdag geleverd. 

De meeste van onze producten hebben we op voorraad en kunnen we onmiddellijk leveren. Bij grote drukte kan het echter voorkomen dat producten niet direct leverbaar zijn. We zorgen ervoor dat jouw pakketje uiterlijk binnen 3 werkdagen bij je wordt bezorgd. Als de levertijd langer is nemen we hierover contact met je op.  

4.3 Hoe wordt mijn pakketje ingepakt?

Voor de verzending van onze pakketjes maken wij gebruik van gerecycled verpakkingsmateriaal.
De producten die door onze leveraniers bij de winkel geleverd worden zitten in stevige dozen en worden opgevuld met papier en bubbeltjesplastic. 
Dit bewaren wij en gebruiken we om de pakketjes naar jullie te verzenden. 

Neem contact op
* Verplichte velden