• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Veelgestelde vragen lockdown

Click & collect - afhalen in de winkel

Hoe plaats ik een Click & collect bestelling?

Vanaf 10 februari is het mogelijk om je bestelling in de winkel af te halen. Kies bij het afrekenen van je bestelling voor Afhalen in winkel (Grote Overstraat 50, Deventer). Na het afronden van je bestelling kom je op de bedankpagina, hier vind je een link naar de afspraakplanner (de planner is ook altijd terug te vinden in ons menu, onder het kopje Afhalen). Kies zelf je afhaalmoment en vul je gegevens in. Bij notities laat je je ordernummer achter. Wij zorgen dat het pakketje op de afgesproken tijd klaar staat.

Je kunt je bestelling ophalen aan de Grote Overstraat 50, onze kleding- en speelgoedwinkel.
Op maandag van 12.15 uur tot 16.45 uur, van dinsdag tot en met zaterdag van 09.15 tot 16.45 uur.

Regels afhalen

Bestellingen mogen 4 uur na het plaatsen van de bestelling afgehaald worden. 

- Kom alleen naar de winkel. 

- Kom op de afgesproken tijd. We hebben blokken van 15 minuten. Lukt het je toch niet om op tijd te komen, bel ons dan even (0570-611438). 

 

Aangepast tarief bezorging in Deventer (Diepenveen en Schalkhaar)

Kies in de winkelwagen bij verzendmethode voor 'Aangepast tarief Deventer (Diepenveen en Schalkhaar). Wij rekenen €2,- voor een brievenbuspakket en €2,50 voor een gewoon pakket. Vanaf €49,- wordt je bestelling gratis verzonden.

Deventer Binnenstad Cadeaukaart

Wil je afrekenen met een Deventer Binnenstad Cadeaukaart? Dit kan, als je je bestelling komt afhalen in de winkel. Kies bij betaalmethode voor Bankoverschrijving en geef bij de opmerkingen aan dat je wilt afrekenen met een Deventer Binnenstad Cadeaukaart. Maak een afhaal afspraak via de afspraakplanner. In de winkel kan je afreken met je cadeaukaart, het restererende bedrag kan gepind worden. 

Lokaal Kerstpakket

Kan ik mijn bestelling nog afhalen?

Bestellingen die geplaatst zijn voor de lockdown van 15 december mogen nog afgehaald worden. Dit gaat op afspraak. Stuur ons een mailtje met je bestelnummer en de gewenste tijd (op werkdagen tussen 10.00 en 17.00 uur). We zullen zorgen dat je bestelling klaar ligt.

Kan mijn bestelling toch opgestuurd worden?

Opsturen is geen probleem! Stuur ons een mailtje met je adres, mobiele nummer en in de bijlage het afhaalbewijs (of in ieder geval je bestelnummer en afhaalcode). Wij sturen je een tikkie voor de verzendkosten. Wanneer we deze ontvangen hebben dan wordt de bestelling naar je opgestuurd. 

Heb je een kadobon besteld? Dan kunnen we je via de mail ook een digitale kadobon sturen die je gelijk in de webshop kunt besteden.